Zákazky

  1. Zámer: Nákup a inštalácia zabezpečovacieho systému pre budovu CPaP
  2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 01.06.2023
  3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 01.06.2023
  4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 3000 €
  5. Objednávka zo dňa 04.07.2023
  6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPaP


1. Zámer: Nákup multifunkčného zariadenia

2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 08.11.2022

3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 07.11.2022

4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 3500 €

5. Objednávka zo dňa 08.11.2022

6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP

  1. Zámer: Rekonštrukcia vodovodného a kanalizačného potrubia v budove - zmena dispozície WC klientov
  2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 06.06.2022
  3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 01.06.2022
  4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 8300 €
  5. Objednávka zo dňa 01.07.2022
  6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP


  1. Zámer: nákup audiometra MAICO MA 28 BC so slúchadlami a kostným vibrátorom
  2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 03.12.2021
  3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 26.12.2021
  4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 2196 €
  5. Objednávka zo dňa 26.11.2021
  6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP  


  1. Zámer: nákup prenosného zdvíhacieho zariadenia určeného na prevoz imobilnej osoby (schodolez)
  2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 03.12.2021
  3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 24.12.2021
  4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 3500€
  5. Objednávka zo dňa 24.11.2021
  6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP  




a. Zámer: vstupnej brány do budovy z dôvodu jej trvalého poškodenia
b. Predpokladaný termín zadania zákazky: 12.11.2019
c. Termín zverejnenia tohto oznamu: 12.11.2019
d. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 600 euro
e. Objednávka zo dňa 12.11.2019
f. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP







  1. Zámer: výmena plynového kondenzačného kotla a oprava ústredného kúrenia - havária
  2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 2.10.2017
  3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 12.09.2017
  4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 3700,12
  5. Objednávka zo dňa 12.9.2017
  6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP  

.









.

.


.




  •  Súhrnná správa o zákazkách s nízkou hodnotou s cenami vyššími ako 1.000,- € podľa zákona č. 345/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov.
  • V CPPPaP Považská Bystrica sa realizovala zákazka s nízkou hodnotu, ktorá nepresahovala cenu 1.000,- €
  • Realizácia zákazky: december 2019-január 2020
  •  Hodnota zákazky: 515,88,- € s DPH
  • Predmet zákazky: výmena vstupnej brány do budovy pre jej trvalé poškodenie.
  • Úspešný uchádzač: Radovan Svíftek - Chozé Žilinská ul., 017 01 Považská Bystrica, IČO: 17971128, IČ DPH: SK1020511690, tel.: 0908 719 021

 

  • Súhrnná správa o zákazkách s nízkou hodnotou s cenami vyššími ako 1.000,- € podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov.
  • V CPPPaP Považská Bystrica sa realizovala zákazka s nízkou hodnotu, ktorá presahovala cenu 1.000,- €:
  • Realizácia zákazky: október 2017
  • Hodnota zákazky: 3991,20,- € s DPH
  • Predmet zákazky: oprava ústredného kúrenia a vykurovacej jednotky v CPPPaP na základe revíznych správ.
  • Úspešný uchádzač: Milan Ďurček, Rozkvet 2037/75, 017 01 Považská Bystrica
  • IČO: 34366148


  1. Zámer: nákup multifunkčného kopírovacieho stroja TOSHIBA
  2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 20.2.2017
  3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 21.02.2017
  4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 1 600,-
  5. Objednávka zo dňa 21.02.2017
  6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP 


  • Súhrnná správa o zákazkách s nízkou hodnotou s cenami vyššími ako 1.000,- € podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov.
  • V CPPPaP Považská Bystrica sa realizovala zákazka s nízkou hodnotu, ktorá presahovala cenu 1.000,- €:
  • Realizácia zákazky: marec 2017
  • Hodnota zákazky: 1500,- € s DPH
  • Predmet zákazky: nákup multifunkčného kopírovacieho stroja TOSHIBA
  • Úspešný uchádzač: Technik servis HB, s.r.o., Veľké Rovné 115
  • IČO: 36382116
  1. Zámer: zameranie skutkového stavu a statický posudok budovy
  2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 6.11.2017
  3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 6.11.2017
  4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 400,00
  5. Objednávka zo dňa 6.11.2017
  6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
  • Súhrnná správa o zákazkách s nízkou hodnotou s cenami nižšími ako 1.000,- €  podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov.
  • V CPPPaP Považská Bystrica sa realizovala zákazka s nízkou hodnotu, ktorá nepresahovala cenu 1.000,- €:
  • Realizácia zákazky: december 2017
  • Hodnota zákazky: 400,- € s DPH
  • Predmet zákazky: zameranie skutkového stavu a statický posudok budovy
  • Úspešný uchádzač: Palo Valach, Ing. U Hluška, Okružná 689/5, 022 04 Čadca 
  • IČO: 41070445
  1. Zámer: nákup Notebook pre ekonomický úsek
  2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 4.1.2018
  3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 27.12. 2017
  4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 500,-
  5. Objednávka zo dňa 10.01.2018
  6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
  • Súhrnná správa o zákazkách s nízkou hodnotou s cenami vyššími ako 1.000,- € podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov.
  • V CPPPaP Považská Bystrica sa realizovala zákazka s nízkou hodnotu, ktorá nepresahovala cenu 1.000,- €:
  • Realizácia zákazky: január 2018
  • Hodnota zákazky: 549,60,- € s DPH
  • Predmet zákazky: nákup Notebook pre ekonomický úsek, HP 250 G4, Taška na notebook, Wireless mouse Microsoft
  • Úspešný uchádzač: Technik servis HB, s.r.o., Veľké Rovné 115
  • IČO: 36382116

Zámer: výmena ležatej splaškovej kanalizácie

2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 20.4.2018

3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 20.4.2018

4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 4700,-

5. Objednávka zo dňa 20.4. 2018

6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP





1. Zámer: oprava pôvodnej kanalizačnej šachty

2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 20.4.2018

3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 20.4.2018

4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 2500,-

5. Objednávka zo dňa 20. 4. 2018

6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP

  • Súhrnná správa o zákazkách s nízkou hodnotou s cenami vyššími ako 1.000,- € podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov.
  • V CPPPaP Považská Bystrica sa realizovala zákazka s nízkou hodnotu, ktorá presahovala cenu 1.000,- €:
  • Realizácia zákazky: máj 2018
  • Hodnota zákazky: 4675,78,- € s DPH
  • Predmet zákazky: oprava ležatej splaškovej kanalizácie - výmena potrubia (liatina-pvc), zhutnený zásyp kanalizácie zeminou, komplexné prečistenie vetvy a kontrolný TV monitoring kanalizácia
  • Úspešný uchádzač: Viktor Janček, poruchová služba kanalizácie, Pružina
  • IČO: 37721909


1. Zámer: vypracovanie požiarnobezpečného riešenia stavby

2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 1.3.2018

3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 1.3.2018

4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 300,-

5. Objednávka zo dňa 1. 3. 2018

6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP

© 2017 CPP Považská Bystrica. Komenského 106/2, 017 01 Považská Bystrica
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky