Zákazky
- Zámer: Nákup a inštalácia zabezpečovacieho systému pre budovu CPaP
- Predpokladaný termín zadania zákazky: 01.06.2023
- Termín zverejnenia tohto oznamu: 01.06.2023
- Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 3000 €
- Objednávka zo dňa 04.07.2023
- Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPaP
1. Zámer: Nákup multifunkčného zariadenia
2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 08.11.2022
3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 07.11.2022
4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 3500 €
5. Objednávka zo dňa 08.11.2022
6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
- Zámer: Rekonštrukcia vodovodného a kanalizačného potrubia v budove - zmena dispozície WC klientov
- Predpokladaný termín zadania zákazky: 06.06.2022
- Termín zverejnenia tohto oznamu: 01.06.2022
- Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 8300 €
- Objednávka zo dňa 01.07.2022
- Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
- Zámer: nákup audiometra MAICO MA 28 BC so slúchadlami a kostným vibrátorom
- Predpokladaný termín zadania zákazky: 03.12.2021
- Termín zverejnenia tohto oznamu: 26.12.2021
- Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 2196 €
- Objednávka zo dňa 26.11.2021
- Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
- Zámer: nákup prenosného zdvíhacieho zariadenia určeného na prevoz imobilnej osoby (schodolez)
- Predpokladaný termín zadania zákazky: 03.12.2021
- Termín zverejnenia tohto oznamu: 24.12.2021
- Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 3500€
- Objednávka zo dňa 24.11.2021
- Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
a. Zámer: vstupnej brány do budovy z dôvodu jej trvalého poškodenia
b. Predpokladaný termín zadania zákazky: 12.11.2019
c. Termín zverejnenia tohto oznamu: 12.11.2019
d. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 600 euro
e. Objednávka zo dňa 12.11.2019
f. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
- Zámer: výmena plynového kondenzačného kotla a oprava ústredného kúrenia - havária
- Predpokladaný termín zadania zákazky: 2.10.2017
- Termín zverejnenia tohto oznamu: 12.09.2017
- Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 3700,12
- Objednávka zo dňa 12.9.2017
- Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
.
.
.
.
- Súhrnná správa o zákazkách s nízkou hodnotou s cenami vyššími ako 1.000,- € podľa zákona č. 345/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov.
- V CPPPaP Považská Bystrica sa realizovala zákazka s nízkou hodnotu, ktorá nepresahovala cenu 1.000,- €
- Realizácia zákazky: december 2019-január 2020
- Hodnota zákazky: 515,88,- € s DPH
- Predmet zákazky: výmena vstupnej brány do budovy pre jej trvalé poškodenie.
- Úspešný uchádzač: Radovan Svíftek - Chozé Žilinská ul., 017 01 Považská Bystrica, IČO: 17971128, IČ DPH: SK1020511690, tel.: 0908 719 021
- Súhrnná správa o zákazkách s nízkou hodnotou s cenami vyššími ako 1.000,- € podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov.
- V CPPPaP Považská Bystrica sa realizovala zákazka s nízkou hodnotu, ktorá presahovala cenu 1.000,- €:
- Realizácia zákazky: október 2017
- Hodnota zákazky: 3991,20,- € s DPH
- Predmet zákazky: oprava ústredného kúrenia a vykurovacej jednotky v CPPPaP na základe revíznych správ.
- Úspešný uchádzač: Milan Ďurček, Rozkvet 2037/75, 017 01 Považská Bystrica
- IČO: 34366148
- Zámer: nákup multifunkčného kopírovacieho stroja TOSHIBA
- Predpokladaný termín zadania zákazky: 20.2.2017
- Termín zverejnenia tohto oznamu: 21.02.2017
- Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 1 600,-
- Objednávka zo dňa 21.02.2017
- Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
- Súhrnná správa o zákazkách s nízkou hodnotou s
cenami vyššími ako 1.000,- € podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov.
- V CPPPaP Považská Bystrica sa realizovala
zákazka s nízkou hodnotu, ktorá presahovala cenu 1.000,- €:
- Realizácia
zákazky: marec 2017
- Hodnota
zákazky: 1500,- € s DPH
- Predmet
zákazky: nákup multifunkčného
kopírovacieho stroja TOSHIBA
- Úspešný
uchádzač: Technik servis HB, s.r.o.,
Veľké Rovné 115
- IČO:
36382116
- Zámer: zameranie skutkového stavu a statický posudok budovy
- Predpokladaný termín zadania zákazky: 6.11.2017
- Termín zverejnenia tohto oznamu: 6.11.2017
- Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 400,00
- Objednávka zo dňa 6.11.2017
- Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
- Súhrnná
správa o zákazkách s nízkou hodnotou s cenami nižšími ako 1.000,- € podľa
zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a
doplnkov.
- V CPPPaP Považská Bystrica sa realizovala zákazka s nízkou hodnotu, ktorá nepresahovala cenu 1.000,- €:
- Realizácia zákazky: december 2017
- Hodnota zákazky: 400,- € s DPH
- Predmet zákazky: zameranie skutkového stavu a statický posudok budovy
- Úspešný uchádzač: Palo Valach, Ing. U Hluška, Okružná 689/5, 022 04 Čadca
- IČO: 41070445
- Zámer: nákup Notebook pre ekonomický úsek
- Predpokladaný termín zadania zákazky: 4.1.2018
- Termín zverejnenia tohto oznamu: 27.12. 2017
- Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 500,-
- Objednávka zo dňa 10.01.2018
- Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
- Súhrnná
správa o zákazkách s nízkou hodnotou s cenami vyššími ako 1.000,- € podľa
zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a
doplnkov.
- V CPPPaP
Považská Bystrica sa realizovala zákazka s nízkou hodnotu, ktorá nepresahovala
cenu 1.000,- €:
- Realizácia
zákazky: január 2018
- Hodnota
zákazky: 549,60,- € s DPH
- Predmet
zákazky: nákup Notebook pre ekonomický úsek, HP 250 G4, Taška na notebook,
Wireless mouse Microsoft
- Úspešný uchádzač: Technik servis HB, s.r.o., Veľké Rovné 115
- IČO:
36382116
Zámer: výmena ležatej splaškovej kanalizácie
2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 20.4.2018
3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 20.4.2018
4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 4700,-
5. Objednávka zo dňa 20.4. 2018
6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
1. Zámer: oprava pôvodnej kanalizačnej šachty
2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 20.4.2018
3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 20.4.2018
4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 2500,-
5. Objednávka zo dňa 20. 4. 2018
6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP
- Súhrnná správa o zákazkách s nízkou hodnotou s cenami vyššími ako 1.000,- € podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a doplnkov.
- V CPPPaP Považská Bystrica sa realizovala zákazka s nízkou hodnotu, ktorá presahovala cenu 1.000,- €:
- Realizácia zákazky: máj 2018
- Hodnota zákazky: 4675,78,- € s DPH
- Predmet zákazky: oprava ležatej splaškovej kanalizácie - výmena potrubia (liatina-pvc), zhutnený zásyp kanalizácie zeminou, komplexné prečistenie vetvy a kontrolný TV monitoring kanalizácia
- Úspešný uchádzač: Viktor Janček, poruchová služba kanalizácie, Pružina
- IČO: 37721909
1. Zámer: vypracovanie požiarnobezpečného riešenia stavby
2. Predpokladaný termín zadania zákazky: 1.3.2018
3. Termín zverejnenia tohto oznamu: 1.3.2018
4. Hodnota predmetu zákazky vrátane DPH: 300,-
5. Objednávka zo dňa 1. 3. 2018
6. Garant: Mgr. Katarína Tomanová, riaditeľka CPPPaP